utorak, 29. rujna 2020.

Rainbow Rowell - Almost Midnight


Dragi moji, evo me s novom recenzijom i iako je još skoro ljeto pišem vam o jednoj zimskoj novogodišnjoj knjizi vjerojatno zato što volim biti #uvikkontra a i sama knjiga je predobra da bi čekala zimsku sezonu. Radi se o knjizi Almost Midnight američke spisateljice Rainbow Rowell.
Almost Midnight je zbirka koja sadrži dvije blagdanske  kratke priče Midnights, prvotno objavljenu u blagdanskoj zbirci kratkih priča za mlade My True Love Gave to Me, (koju ću nadam se čitati uskoro), dok je druga kratka priča Kindred Spirits prvotno objavljena kao samostalna knjižica povodom Svjetskog dana knjige. Ovo izdanje je predivno ilustrirala Simni Blocker.

Midnights je priča o Mags i Noelu dvoje mladih koji se upoznaju na proslavi Nove godine i pratimo ih iz godine u godinu na proslavi Novih godina te kako se produbljuje njihovo prijateljstvo i rađa ljubav te kakve se sve zavrzlame događaju dok oni pokušavaju biti prvi koji će poljubiti jedno drugog u ponoć.

'You're my best friend,' he said.
'You have a lots of best friends,' she said.
'No, just you.'

Kindred Spirits je priča o Eleni koja je najveći Star Wars fan za kojeg zna i konačno je dovoljno odrasla da kampira četiri dana ispred kina prije premijere najnovijeg filma iz serijala. Ona to čini iako je prosinac i hladno je i iako je već kupila ulaznice putem interneta i svakako ulazi na premijeru. Ona samo želi ultimativno fanovsko Star Wars iskustvo. Nije joj baš drago što umjesto hrpe vreća za spavanje i šatora u redu čekaju samo dva dečka stariji Troy i mlađi Gabe. Ovo je priča o njihovoj pustolovini kampiranja pred kinom uoči premijere. Priča je dodatno uživanje za ljude koji se razumiju u Star Wars filmove, ja nažalost nisam ta osoba, ali sam zbog ove priče pomalo poželjela to postati...

Why didn't you tell me?' she asked. 'That we already knew each other.'

Ova knjiga je za mene jedno predivno, opuštajuće, slatko, duhovito uživanje. Prava poslastica koja izmamljuje osmijeh na lice i popravlja raspoloženje. Iskreno se nadam da će biti prevedena na hrvatski, dajem joj najvišu ocjenu i najtoplije ju od srca preporučam. :)

Svoj sam primjerak nabavila za prošli Božić na dobrom starom BookDepository.
Nakon ovog lijepog iskustva svakako ću čitati još knjiga Rainbow Rowell, na policama me još čekaju "Eleanor & Park", "Fangirl" i "Attachments" a neke od njih možete pronaći u hrvatskom prijevodu u izdanju izdavačke kuće Znanje.
Do slijedećeg pisanja, čuvajte se i volite! :)


Nema komentara:

Objavi komentar