utorak, 19. travnja 2016.

Waris Dirie i Cathleen Miller - Pustinjski cvijet



Nas dvije volimo priče prema istinitim događajima, a ovo je rijetka prilika da me film nagnao da pročitam knjigu inače je uvijek obratno. Knjigu je objavilo Znanje u sklopu svoje KDS biblioteke, jedne od najbrojnijih na našim policama. Više o knjizi:  Pustinjski cvijet

Potresna priča djevojke koja je prošla put od somalske nomatkinje i pastirice do supermodela i ambasadorice UN-a. Knjiga nakon koje sam zahvalna sto sam rođena tu gdje jesam iako divim se na hrabrosti i ustrajnosti Waris, iako čitajući knjigu doživjela sam neku vrstu kulturološkog šoka jer su mi nepojmljive određene prakse i način života u Somaliji i da se to događa u 20. i 21. stoljeću i nije fikcija nego stvarnost. Što se samog stila pisanja tiće imam dojam da je imala veliku pomoć nekog urednika ili slično, ali to ne umanjuje veličinu i stvarnost ove knjige. Divim se Waris zbog hrabrosti, iskrenosti i ustrajnosti. Postoji i nastavak ove knjige pod imenom Pustinjska zora koji namjeravam čitati uskoro. Preporučujem posjetiti stranice Warisine udruge Desert Flower Foundation ako želite znati više o njezinom radu. Na kraju preporučujem istoimeni film koji me je nagnao da pročitam knjigu tj. knjige.

Nema komentara:

Objavi komentar