četvrtak, 8. ožujka 2018.

Sean Patrick - Nikola Tesla: Imagination and the Man That Invented the 20th Century

Dragi moji, ovo Vam je najbolji dokaz da je znatiželja dobra stvar, ali načini njezinog zadovoljavanja nisu to uvijek, naime bolesna sam već oko mjesec dana i nisam mogla baš puno čitati (upala pluća, kašalj, antibiotici i tako to) pa mi je trebalo nešto kratko, poučno i na e-čitaču

Da se razumijemo ovo nije biografija nego je "self help nešto maskirano u biografiju", a ja sam bila lakovjerna pa sam nasjela na Amazonu i skinula si na Kindle jer se reklamira kao Teslina biografija i još je k tome besplatno pa me zanimalo što "neki tamo Amer" ima za reći o našem Tesli.
Prvi dio knjige jesu crtice iz Teslina života i zanimljivo je i sve super dok drugi dio knjige autor nas "uči" kako da postanemo genijalni i tu autor prilično američki tupi uz pomoć citata drugih poznatih ljudi, a da ništa novo ne kaže osim "treba puno radit" i zadnjih 10 strana reklamira svoje knjige.
 Eto ako Vam se čita na Amazonu je i dalje besplatna. Ako ništa poželjela sam pročitati neku pravu knjigu ove tematike pa su prijedlozi dobrodošli. Puno hvala!

P.S. obećavam češće pisati sramotno sam zanemarila jednu od svojih najvećih ljubavi - čitanje i ovaj blog a mnoge recenzije stoje kao "draft" i mnoge knjige stoje pročitane do pola ili još gore 3/4 i čekaju da ih dovršim iako su super. Znači čitamo se uskoro!

Nema komentara:

Objavi komentar