srijeda, 24. lipnja 2020.

Cindy de la Hoz - So Audrey

Dragi moji, ovo je jedna posebna minijaturna knjiga posvećena velikoj divi filmskog platna i modnoj ikoni Audrey Hepburn pod nazivom So Audrey (Tako Audrey).

Wikipedia za Audrey Hepburn kaže:
Audrey Hepburn (Bruxelles, Belgija, 4. svibnja 1929. – Tolochenaz kod Lausanne, Švicarska, 20. siječnja 1993.), filmska i kazališna glumica nagrađena Oscarom, manekenka i humanitarka.

Rođena je kao Audrey Kathleen Ruston u Bruxellesu i bila je jedino dijete Josepha Victora Anthonya Rustona,irskog bankara, i barunice Elle van Heemstra, pripadnice nizozemske aristokracije čiji su preci bili francuski i engleski kraljevi, a otac bivši guverner Francuske Gvajane. Audreyin je otac tek kasnije svojem prezimenu dodao Hepburn. Imala je dva polubrata, Alexandera i Iana Quarles van Ufford, iz majčinog prvog braka s nizozemskim plemićem.

Hepburn je slovila za skromnu, dragu i šarmantnu osobu, kojoj su uvijek drugi bili na prvom mjestu. To je posebno pokazala kad se već bližio kraj njezinog života svojim radom za UNICEF kao veleposlanica dobre volje.

Ja bih dodala jedna od mojih najdražih glumica i prva misao kad god netko kaže modna ikona.




Ovo je knjiga ispunjena savjetima o modi i stilu inspiriranima Audrey Hepburn te njenim citatima zajedno sa 60 fotografija u boji.

Ova knjiga je "coffee table book" naziv s kojim sam se upoznala nedavno i to bi bilo nešto kao knjige za dnevnu sobu koje su luksuznog uveza i izgleda, nestandardnih dimenzija te prepune fotografija, a funkcija bi im bila listanje uz kavu i izazivanje divljenja ljudi koji vam dođu u goste.
Ne znam za goste, ali mene ova minijaturna knjiga veseli tj. veseli me nasumično otvoriti stranicu i nekim citatom ili savjetom dati poseban ton danu. Smatram da svaki ljubitelj knjiga mora u svojoj kolekciji imati neku totalno posebnu i netipičnu knjigu, ovo je jedna od mojih.
Ja sam si poklonila svoju knjigicu za prošli rođendan, a naručila sam ju s dobrog, starog BookDepositorya.
Knjiga je zaštićena autorskim pravima tako da vam smijem pokazati samo nekoliko točno određenih fotografija, ipak nadam se da ćete uživati.
Do slijedećeg pisanja čuvajte se i volite! :)

Nema komentara:

Objavi komentar