četvrtak, 11. lipnja 2020.

VA - Poems To Fall In Love With (Chosen and Illustrated By Chris Riddell)


Dragi moji, evo mene opet ovoga puta moram pisati o nečemu uistinu posebnom...
Poems To Fall In Love With (Pjesme za zaljubiti se) je zbirka pjesama koju je odabrao i ilustrirao jedan najpoznatijih i najnagrađivanijih ilustratora današnjice Chris Riddell.
On je odabrao svoje najdraže klasične i moderne pjesme, a zajednička tema svima je ljubav u svim svojim pojavnim oblicima, tako da kroz zbirku prolazimo od jako sretnih do jako tužnih trenutaka i sve između, a sve popraćeno prekrasnim ilustracijama koje oživljavaju poeziju na papiru i daju joj jedan posve novi doživljaj.
U zbirci se nalaze pjesme slijedećih pjesnika Neil Gaiman, Nikita Gill, Carol Ann Duffy, E. E. Cummings, Shakespeare, Leonard Cohen, Derek Walcott, Hollie McNish, Kate Tempest, John Betjeman i Roger McGough uz mnoge druge.
Ova knjiga je poseban dar kojemu se trebamo često vraćati bilo da smo ga poklonili samima sebi ili nam ga je netko poklonio. Jednostavno je od korica do unutrašnjosti prelijepa i čarobna i umjetničko djelo.
Ja sam svoju knjigu nabavila tj poklonila samoj sebi za Božić putem dobrog starog BookDepository, a na policama me čeka i prva zbirka  Poems to Live Your Life By o kojoj ću Vam također pisati.
Od sveg srca preporučujem obje zbirke kao dragulje u kućnoj biblioteci kojima se trebamo vraćati kada nam zatreba punjenje ljepotom.
Za kraj vam ostavljam video u kojem nam Chris Riddell crta, čita i objašnjava jednu od pjesama iz zbirke. Do slijedećeg pisanja, čuvajte se i volite. :)


Nema komentara:

Objavi komentar