četvrtak, 17. studenoga 2022.

Lisa Scott - Beach Flirts (Flirts #2)


 Dragi moji, evo mene opet, ovoga puta vam pišem o zbirci kratkih priča Beach Flirts koju je napisala američka autorica Lisa Scott.

Da, to je drugi dio iz Flirts serijala o kojem sam pisala nedavno, u ovom nastavku priče imaju zajednički nazivnik, a to je plaža.

Ispričat ću vam po malo o svakoj priči, mjesto radnje je Cape Cod popularno ljetovalište poznato po divnim pješčanim plažama;

"Ex on the Beach" - Heather Parker je na odmoru sa cijelom svojom obitelji i tužna je, jer da njezin zaručnik nije otkazao vjenčanje i praktički ju ostavio pred oltarom zbog stipendije za promatranje ptica na Arktiku, sada bi slavili prvu godišnjicu braka i ona se ne bi osjećala kao najveći "propalitet" u obitelji. Nažalost, njen godišnji iz pakla postane još gori kad se bivši pojavi na istoj plaži s cijelom svojom obitelji. Što još može poći krivo?

"She’s Hot Now" - Natalie je na odmoru s kolegicama s posla koja je bez Natalinog znanja na odmor pozvala svog dečka i njegove frendove. Dečka u kojeg je Natalie potajno zaljubljena, ali i jako sramežljiva jer je donedavno imala veći višak kilograma koji je uspješno izgubila i još se navikava na svoje "novo tijelo", što nije lako jer kolegica stalno priča kako je Natalie sada zgodna, a prije je bila užasna. Može li se Natalie izboriti sa "prijateljicom", izljevima zlobe i usput naći ljubav?

"Girls Just Wanna Have Finn" - Anna i tri njezine dugogodišnje prijateljice zajedno su na odmoru, sjede na plaži, promatraju i komentiraju zgodne dečke koji prolaze plažom. Odjednom ugledaju i prepoznaju dečka po imenu Finn Donahue, koji je bio najpopularniji dečko u srednjoj i u kojeg su sve osim Anne bile zaljubljene. Koja se njemu sviđa i kao će završiti ovo natjecanje među prijateljicama jer njih ima četiri, a Finn je samo jedan?

"Washed Up" - Michael Sullivan je glumac čiji život i karijera su krenuli nizbrdo. Tada upoznaje Molly Andrews na jedan vrlo neuobičajen način, a novinari pretpostavljaju da mu je ona nova djevojka i ponovno počnu pozitivno pisati o njemu te njegov agent predlaže da oni glume ljubavnu vezu do kraja ljeta kako bi se njegova glumačka karijera ponovno pokrenula. Hoće li Molly pristati i da li jednostavno biti nečija lažna djevojka?

"Hot For Summer" - Summer preko ljeta živi u kući svoje prijateljice i radi u slastičarnici Scoopy's pomažući prijateljici iz djetinjstva dok smišlja što će dalje sa svojim životom jer je dobila otkaz kao menadžer ljudskih resursa. Hoće li uspjeti oživjeti slastičarnicu i svoj život i naći ljubav?

Meni je ova zbirka bila, zabavna, humoristična i idealna za čitanje uz opuštanje i odmaranje. Mislim da sam imala osmijeh na licu od prve do posljednje stranice i zato sam joj dala pet zvjezdica te ju od sveg srca preporučam i sigurno ću pročitati još poneku zbirku kratkih priča tj. još pokoji nastavak.

Ja sam čitala na svom e-čitaču Kindle, knjigu za Kindle možete nabaviti ovdje, kada sam ju uzela bila je besplatna.

Lisa Scott je bivša voditeljica vijesti, a sada autorica ljubavnih priča s punim radnim vremenom.

Mene na mom Kindle zasada čeka treća zbirka Holiday Flirts, a osvrt na prvu po redu zbirku Flirts možete pronaći ovdje.

Nadam se da sam vas zaintrigirala!

Do slijedećeg pisanja, čuvajte se i volite! :)

Nema komentara:

Objavi komentar