nedjelja, 4. travnja 2021.

VA - My True Love Gave to Me: Twelve Winter Romances

 


Dragi moji, evo mene nakon dugo vremena i prilično turbulentnog ili bolje da kažem potresnog razdoblja u životu, tako da opet pišem o Božićnoj knjizi usred proljeća jer kod mene očito ne može ništa po rasporedu doduše počela sam čitati u vrijeme Božića, ali eto čitala sam ju do sada.

Ovoga puta pišem vam o VA - My True Love Gave to Me: Twelve Winter Romances, je zbirka 12 kratkih priča najpoznatijih autora  YA književnosti  koju je uredila Stephanie Perkins i sama poznata autorica. Poveznica ovih priča su romantika i blagdani.

Ranije sam pisala o ljetnoj inačici ove knjige VA - Summer Days & Summer Nights pa je ovo na neki neizravan način nastavak.

Kao što naslućujete radi se o 12 kratkih priča 12 različitih autora koje povezuje zajednička tema romantika i blagdani i tu sve poveznice završavaju. Priče se događaju u prošlosti, budućnosti ili sadašnjosti, protagonisti su LGBT osobe, različitih rasa i nacionalnosti, ima horor priča, SF priča, običnih ljubavnih priča, sretnih i nesretnih, običnih i neobičnih. Zbog tolikog izobilja šarenila i različitosti za neke priče sam mislila: "Ovo je tako cool i super želim kupiti i pročitati sve što je ovaj pisac napisao i to ODMAH zašto već nisam!" Za neke druge sam mislila: "O Bože, spasi me ovo je taaakooo čudno!!" Sad ću Vam napisati malo više o svakoj, ali malo jer priča ima puno.

1. Midnights by Rainbow Rowell

Ova kratka priča je dio zbirke Almost Midnight koju sam već ranije čitala i jedna mi je od najdražih u cijeloj zbirci te za nju imam posebnu recenziju koju možete pročitati ovdje. Inače jako mi se sviđa stil pisanja Rainbow Rowell uz već pročitanu zbirku "Almost Midnight", na policama me još čekaju "Eleanor & Park", "Fangirl" i "Attachments" a neke od njih možete pronaći u hrvatskom prijevodu u izdanju izdavačke kuće Znanje.

2. The Lady and The Fox by Kelly Link

Ovo je priča o ljubavi izvan vremena sve više što bih napisala bilo bi spoiler. Šteta što nije duža rado bih pročitala cijeli roman s ovim likovima. Ovo mi je prvi susret s pisanjem Kelly Link i rado bih pročitala još neko njezino djelo.

3. Angels In The Snow by Matt de la Peña

Predivna priča o studentu po imenu Shy koji si ne može priuštiti otići doma za praznike pa svom šefu čuva kuću i mačku dok je ovaj na skijanju počinje jaka snježna oluja neuobičajena za New York te Shy upoznaje susjedu s gornjeg kata po imenu Haley... Ova priča se bavi teškim temama rase i pripadanja likovi su vrlo zanimljivi i rado bih čitala roman s njima u glavnoj ulozi i njihovom produženom pričom.  Matt de la Peña napisao je Superman: Dawnbreaker tu knjigu bih jako željela pročitati.

4. Polaris Is Where You’ll Find Me by Jenny Han

Ovo je priča o djevojci koja je posvojena kći Djeda Mraza i koja je odrasla na Sjevernom Polu s vilenjacima. Priča je jako slatka i cijelo me vrijeme podsjećala na film The Elf . Jenny Han je napisala serijal To all the Boys I Loved Before koji me čeka na polici, a možete ga pronaći na hrvatskom jeziku u izdanju FokusNaHit po knjigama su također snimljeni i filmovi.

5. It’s a Yuletide Miracle, Charlie Brown by Stephanie Perkins

Priča urednice ove zbirke bila mi je super tj. kao da čitam početak ljubavne priče nekih poznanika (nastavak ove ljubavne priče nalazi se u ljetnoj zbirci Summer Days & Summer Nights) i moram vam reći to je stvarno jedna lijepa pomalo neočekivana ljubavna priča neću vam otkrivati ništa jer se bojim da ne otkrijem sve. Što se tiče Stephanie Perkins na polici me već čeka njezina najpoznatija knjiga Anna and the French Kiss, a potom i ostatak "Anna trilogije" i horor There's Someone Inside Your House.

6. Your Temporary Santa by David Levithan

Ovo je jako slatka gay ljubavna priča u kojoj jedan dečko postaje Djed Mraz kako bi razveselio malu sestricu onoga drugoga. Nisam još čitala ništa od knjiga koje je napisao David Levithan, ali na policama me čeka njegova Every Day koju možete pronaći na hrvatskom jeziku u izdanju izdavačke kuće Lumen.

7. Krampuslauf by Holly Black

Krampuslauf ili utrka krampusa i priča o ljubavi između jedne djevojke i jednog krampusa. Ova priča ima posebnu atmosferu i jako cool likove. Moram pročitati njezin serijal Cruel Prince.

8. What The Hell Have You Done, Sophie Roth? by Gayle Forman

Ovo mi je možda i najdraža priča u cijeloj zbirci. Sophie Roth Židovka iz New Yorka-a otišla je studirati u unutrašnjost gdje je jedina židovka na cijelom fakultetu, a njoj se čini i svijetu. Priča o jednoj neobičnoj ljubavi, Hanuki, različitostima i pripadanju. Na policama me čeka duologija If I Stay po kojoj je snimljen i film, a u hrvatskom prijevodu možete ju naći u izdanju Znanje.

9. Beer Buckets and Baby Jesus by Myra McEntire

U ovoj prići s jakim vibrama Američkog juga, Vaughn zapali crkvu te za kaznu mora pomagati u pripremi crkvene Božićne predstave i zaljubljuje se u Pastorovu kći. Nije me se pretjerano dojmila ova priča i prvi mi je susret s ovom autoricom.

10. Welcome To Christmas, CA by Kiersten White

U gradiću Christmas Kalifornija živi Maria i naravno radi u Christmas Cafeu njezine majke i jedva čeka da pobjegne od svega, dok u gradić ne dođe novi kuhar po imenu Ben. Jako mi se svidjela ova priča i rado bih pročitala još neku knjigu autorice Kiersten White.

11. Star of Bethlehem by Ally Carter

Jedna djevojka na aerodromu u Chicagu zamijeni kartu za sa učenicom iz Islanda po imenu Hulda i počinje pustolovina. Ovo mi je jedna od najdražih prića u zbirci i svakako ću čitati još nešto autorice Ally Carter.

12. The Girl Who Woke The Dreamer by Laini Taylor

Ovo je distopijska priča pisana posebno poetičnim i kićenim stilom, o ljubavi između djevojke Neve i pernatog stvora po imenu Sanjar. Na policama me čekaju The Daughter of Smoke and Bone i Strange The Dreamer serijali, koje možete pronaći na hrvatskom jeziku u izdanju Vorto Palabra, a ja ih želim čitati u najskorije vrijeme.

Od srca Vam preporučam ovu knjigu kao škrinju u kojoj se skriva obilje blagdanske radosti, a i kao način da da "isprobate" kako pišu svi ti slavni pisci o kojima stalno pričaju svjetski blogeri i vlogeri.     Svoj primjerak nabavila sam na dobrom starom BookDepository. Za kraj dala sam joj pet zvjezdica i mislim da ću joj se rado vratiti u blagdansko vrijeme što preporučam i Vama.

Do slijedećeg pisanja, čuvajte se i volite! :)


Nema komentara:

Objavi komentar